lauantai 16. marraskuuta 2013

Sick & tired

Täällä taas, elossa ainakin jotenkin.

Mä taisin tuossa muutama postaus sitten mainita, että joudun leikkaukseen. No, nyt on sekin takana päin!

Tosiaankin, mut leikattiin keskiviikkona KYS:ssä ja "ihana" syy oli viisaudenhammas. Loppuviikon olin sitten sairaslomalla ja maanantaina ainakin pitäs yrittää selvitä takasin kouluun (saa nähdä mitä siitäkin tulee vai tuleeko mitään...).

Mua ei oo koskaan aikasemmin operoitu, joten en ois osannut kuvitella, kuinka kipee tää oikeesti tulee olemaan, mutta joo, tää on elämää. (Lääkkeiden piikkiin voi laittaa sitten tän aika sekavan tekstin...)

Mun viime päiviin on nukkumisen lisäks kuulunut tällaista:
Oon katsellut vähän Gossip Girliä. Nälkäpelin katsoin myös yhtenä yönä, kun en saanut unta säryn takia. Lisäks oon vähäsen neulonut (sen mitä keskittyminen on antanut periksi..)
Oon selaillut muutaman lehden läpi ja aloitellut (epätoivoisesti) kirjoittamaan äikän kirjaprojektia, jonka pitäs olla palautettu viimestään ens viikon keskiviikkona. Lääketokkura + äikän kirjaessee ei taida tosin olla paras yhdistelmä...
Ja oon mättänyt ihan hirveen määrän lääkkeitä naamariin... Eilen sain onneks vielä uuden lääkkeen niin hermosärky vähän helpotti. On välillä aika epätoivonen olo, kun laskee, kuinka kauan pitää vielä odottaa, että saa ottaa uuden lääkkeen... Kipu ei oo kaveri.

Onneks mä oon saanut (ainakin välillä) nukuttua ihan kohtalaisesti... Keskiviikkona (osittain ehkä johtuen leikkauksen jälkeisestä lääketokkurasta) nukuin kotiin päästyäni eka 4 tunnin päikkärit ja sitten vielä yli 13 tunnin yöunet... Sick & tired tosiaan!

Tää koko homma on vielä kivempi sen takia, koska mä tiedän, että tammikuussa on vuorossa viisaudenhammas nro 2! Hahah, sitä odotellessa...

Mutta tosiaan, tän postauksen tarkoituksena oli vaan tulla sanomaan:

moi, elossa ollaan!

2 kommenttia:

  1. Parenemisia! Mä en tiennyt että viisaudenhampejakin leikataan, luulin että ne vaan revitään irti:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tänään on jo vihdoin parempi päivä.

      Joo, kyllä leikataan. Mulla ei ollu vielä puhjenneet (eivätkä saa puhjeta, kun tulee niin pahassa kulmassa), joten leikkaus on ainoa mahdollinen.

      Poista