lauantai 30. heinäkuuta 2011

Last sales and other shopping

Tällä viikolla olen käynyt Kuopiossa varsin monesti, jopa tahtomattakin. No, minut tietäen, en yleensä lähde mistään tyhjin käsin (huono tapa) ja aina kaikkea tarttuu mukaan.


Maanantaina minulla oli silmälääkäri Kuopiossa ja sain pitkästä aikaa valita uudet pokat. Tässä lopputulos, itse tykkään todella paljon!
Maanantaina ei hirveästi tullut shoppailtua, ensinnäkin mun olo oli aika huono, koska kesäflunssa iski päälle ja oltiin menossa istumaan iltaa meidän tutun luokse. Pari juttua silti tarttui mukaan:
Yliviivaustusseja hauskan mukin kera Suomalaisesta
Kookos rasva ja huulirasva BodyShopista
Mustia paljetteja Sinooperista

Maanantain asu:
~shortsit - H&M
~toppi - H&M
~paita - H&M
~legginsit - z.i.p.
~kengät - Aleksi13
~nominationit

Eilen tuli myös käytyä ihan kaupungilla asti ja tällaista lähti mukaan:
Runkopatjan suojus, koska tuo pieni termiitti on oppinut kiipeämään ruonkopatkaa pitkin sänkyyn ja patja on hieman jo kärsineen näköinen. Anttilasta.
Topsportista uuden juoksukengät. Merkki on NewBalance ja joo. Ne on pinkit ;D Lähtöhinta oli jotain 150€, mutta ne oli -50% tai -70% alennuksessa.
Uusin Demi Anttilasta
Uusin Vampyyripäiväkirjat Suomalaisesta. Mulla kävi tosi hyvä tuuri näiden kanssa, koska ne oli vasta purkamassa näitä kuormasta, kun mä huomasin ne ja sain näin omani <3

Käytiin penkomassa vielä kertaalleen Ginan alennusmyynnit (ja uutuudet) ja sieltä tein todellisia löytöjä!
Villatakki, jota olin useampaan otteeseen katsellut, mutta silti jättänyt hyllyyn. Lähtöhinta 19,90€, nyt 4,90€
Valkoiset löysähköt shortsit. Lähtöhinta 24,95€, nyt 4,90€
Mä oon näköjään ruennut keräilemään näitä, oisko kolmas vai neljäs kappale tätä paitaa jo! 14,95€
Raitatoppi 12,95€

Vaikka kesälomaa on vielä hiukkanen jäljellä, oli pakko käydä ostamassa uusi koululaukku, penaali yms. Koulukirjat oon melkein jo ostanut.
Marimekon musta olkalaukku. Itselläni on tämä jo pienempänä, mutta siihen ei mahdu tavarat. Maksoi jotain 90€.
Penaali Marimakosta, jotain 12€. Mun viime vuoden penaali on samaa printtiä, mutta isompi.
Pussukka Marimekosta esim. lääkkeille, jotain 11€.
Erilaisia liimoja Suomalaisesta, en muista hintaa.

Perjantain asu:
~farkut - Savanna Shop
~toppi - GinaTricot
~paita - GinaTricot
~vyö - Seppälä
~nominationit

Lisäksi tässä viikon aikana posti on tuonut muutaman paketin tullessaan...

CDON.comista:
Gossip Girlin kolmas tuotantokausi, Sixx A.M.:in Heroin Diaries ja This is gonna hurt-albumit.

Soitin Laineelta:
Rolandin ruusupuinen soittopenkki, koska mun vanha penkki on liian matala.
Ensi vuoden soittokirjat.

Lisäksi olen tehnyt vielä muutaman ostoksen, jotka esittelen vielä ihan erikseen, omissa postauksissaan <3

4 kommenttia:

  1. siis onhan toi laukku ihan jees, mutta se on MASSATEINIKAMAA! :( tai kun sain blogistasi kuvan että olet omaperäinen pukeutuja, mutta Marimekon Olkalaukku ei oikein sovi imagoon. :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Joo, joidenkin mielestä tuo on niin massaa, mutta mä oon "kasvanut" Marimekon kanssa koko lapsuuteni ja rakastan Marimekon tuotteita. Eikös se ole pääasia, että on itse tyytyväinen siihen mitä on ostanut?

    VastaaPoista
  3. kyllä on :) tarkoitan vaan, että kun osaat yhdistellä vaatteita ja tuunata niitä, niin eikös tuosta saa persoonallisemman esim. kangasmerkeillä? =) en tarkoittanut millään pahalla, sun blogi on tosi kivaa luettavaa! :))

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Olet oikeassa siinä, että tuosta saisi persoonallisemman kangasmerkeillä, mutta toisaalta en halua tuunata sitä millään tavalla - minulle se kelpaa tuollaisenaan :) Minulla on yksi halvempi laukku, jossa on kangasmerkkejä ja se riittää minulle. Kyllä minä tuohon laitan kuitenkin jonkun avaimenperän yms. tuomaan jotain persoonallisuutta.
    Kiitos mielipiteestäsi. :)

    VastaaPoista